Det är snart jul! #Folkhälsan

Tro mig, det finns en hel del att skriva om, men sen är det ju det där med tiden också, det kallas visst att prioritera. Tänk om man hade en ass. som kunde skriva ned allt som jag provar, äter och tillreder. Då tror jag mig kunna räkna ut att det skulle landa en ca 3 inlägg om dagen på Gastrovin. Fick inga uppdrag som tomte denna jul så antar att jag kommer att hinna i kapp några texter. Årets Nationella lista kommer att skrivas, tänker inte skvallra om bästa restaurang eller vin i år heller, förens listan är klar. Tänkte hålla allt lite hemligt men om man vill få ut info innan släppet så har nog Grammisgalan en kontakt som kan det där med att hålla saker hemligt. Idag lördag blir de som sagt även årets sista krogkoll och det blir i Japans anda. Vi ses alla i julhelgen. Och tänk nu på Folkhälsan, drick mängder av historia och SKIT i allt dåligt som Monopolet lyckas ta in. Ett extra skål vill jag bringa till Folkhälsoministern Gabriel. Skål på dig!! 

Kommentarer

Populära inlägg