Nyhetsbrev 21/9 2015

Årets än så länge bästa dag igår, söndag! En bättre skogspromenad gjorde dagen och såklart fick det plockas lite svamp. Det som inte har stannat upp än, och känt in höstens klara och friska vindar, har missat något. Det doftar Svenskhöst på riktigt. Förra veckan blev en viktig vecka för Dinnerathome och moderbolaget GastroVin. Från och med 1 Jan 2016 så kommer större delen av bolaget att verka i Jämtland och Åre. Det är Copperhill som tar in hela mitt koncept med Dinnerathome och jag kommer att vara stationerad på hotellet under säsongen. Med detta så innebär det att jag kommer att öppna upp Dinnerathome hemma i Landfjärden under april månad igen. Gällande alla ägandefrågor och uppdelning av bolaget är inte undertecknat ännu, det som är skrivit i sten, är att jag kommer ha total kontroll och fullmakt för allt som sker, samt att mina stammisar ”vinvänner” kommer alltid att ha förtur på det trevliga som kommer hända med Dinnerathome och GastroVin. Bolagets Chef du Cave blir såklart Miss E! Tro inte att vi kommer att ligga på latsidan under hösten, det är fortfarande teman "Tryffel och vilt", "Köttkoma" "Kaviar med stil". Återkommer med med info. Inte att förglömma, projektet #Foodfolder som kommer skjuta i höjden med vardagslyx de lux

Kommentarer

Populära inlägg