Glad midsommar!

Med dessa rader så önskar jag Er alla en riktig glad midsommar, drick och njut med förstånd, skippa alltid sista snapsen och spara den till nästa gång. För min del kommer det att bli en klassisk snaps tåg med kryddade snapsar ”Made by Miss E” Krut och dynamit med viss örtighet med skrämmande beska kan förekomma, låter som en bättre kryddning. Återkommer med några rader från Ölands midsommar firande, antar att det kommer bli som vanligt, ett fasanfullt ätande och provande. Rökdon med blött tillbehör i ytterst välformat glas kommer som vanligt att bli en sedermera självklarhet. När jag har Er på tråden så skall jag presentera förra veckans bäst provande viner. N/v Diebolt- Vallois. 1986 Château Mouton Rothschild, 1998 Sassicaia. Ett bedårade stort tack till Mr. B, som lät mig så ödmjukt njuta av godsaker/rariteter som dessa. Tack! 
Njut idag, för tro inte att det blir bättre i morgon;)!  Skål för en ihågkommer midsommar! 


Kommentarer

Populära inlägg