Bövelen vad vin det blir!

Måndag! Veckan som börjar med mängder av nya möjligheter och uppdrag! Sitter i vårt vackra kök och skriver dessa rader med en kopp nybryggt kaffe av Brasiliansk ursprung, lugnt och skönt! Samtidigt vill mina Billabong shorts ut i solen och steka lite, men det får bli senare, det är ju trots allt semester snart! Å då skall det plaskas i vattnet ordentligt! Till dess så skall en hel del bli klart här på GastroVin innan jag tar ledigt. I pipeline ligger nu en krönika från Underbara Pubologi från förra veckan och idag drar jag mig till Ett hem och skall träffa Barone Brolio ricasoli, njuta av god mat, trevliga viner och ett härligt sällskap! För att sen ta mig till Vingruppen och ha en provning med Ridelglas. Mycket som händer och ni kommer att få reda på allt så fort jag hinner skriva klart allt! Och i morgon tisdag så släpper jag en text med söndagens #Gastronomi samt tillhörande viner från #Enjoywine. Skål så länge och glöm inte att spotta mellan raderna!  

Kommentarer

Populära inlägg