Glad helg!


Med denna bild, så önskar jag er alla en trevlig helg. Drick bara det "dyraste" men endast det godaste! Skit i allt som har med onödiga tillsatser, men älska svavel. Gör som jag, dricker endast drycker jag tycker är naturligt goda. Skippa den Danska misshandlade grisen och köp svensk uppfött kött. I frågasätt din handlare om vad saker och ting kommer ifrån? Köp svensk mat!!! Vi skall vårda våra odlare och uppfödare. Se inte enbart till det billigaste utan bara det bästa, har du inte råd, köp det inte! Tänk på djurens känslor. Skulle du njuta än då av din förbannade äckliga danska fläskfilé med burkbea (antar att du redan är beroende och skall äta chips som dessert) så tänk för varje tugga på den stackars grisen som skriker och har ont i både kropp och skäl. Men för er andra natur, djur vänner, er tycker jag om! Skål och njut det blir inte bättre i morgon, det är redan perfekt!  (Och ja, jag står helt på djurens sida)

Kommentarer

Populära inlägg