God Jul!


God Jul och gott nytt år önskar jag alla mina trogna läsare, fick ett mail om att www.gastrovin.se kommer in på en ny App som kommer att lägga upp nätets toppbloggar och med ett nöje så kommer GastroVin med där! Ni kommer även att läsa mer om mig på ww.dinvinguide.se/gastrovin/ där vi redan bokat in nästa krönikör med en nyårspartaj som slår det mesta och, den 7 Januari dedikerar vi en afton till vårt erkända men sen länge nerlagda "Tre Remmare", håll utkick på www.dinvinguide.se så kommer Ni att få läsa vidare vad jag sysslar med mellan mina svängar i och utanför pisterna! Ett gott slut önskar jag Er alla... Listan för året som gått kommer att presenteras i slutet på Januari, där jag kommer att hylla massa med grymma människor i vårt yrke, samt att såga vissa både under och över benen!!

Kommentarer

Populära inlägg