Cantillion Kreik...Placebo- The bitter end

Kärlek, obehag, kännedom, elakheter, förjävligt, men alldeles underbar. Detta är bra.
Enligt metodiken så får jag det att låta så här.
Till utseendet så är Kriek:en fantastisk vacker med en palett av nyanser som får mig att tänka på ett dussin rosor som fått sig en vindpust och går över lite som det vilt oxiderade viltblod med en massor av bärnsten en palett som måste ses och beskådas. . Wow
Doften är så underbar med det här lite instängda höet som legat till sig över vintern och lätta pustar från kalla vindar, en mogen doft som gör att de flesta röda bär får plats men med givetvis en stor del körsbär, och dom är då fan inte mogna någonstans, för det är här som drycken får visa en annan sida. Det är nu det lite elaka och hatiska kommer fram. Har du inte VIP kort till -Jag vill förstå mig på denna dryck. Så kan du dra och njuta av en stor stark på närmaste lokal. Jag sitter minst en kvart och fascinerad över denna doftkvot som aldrig vill ta slut. Vi går över till smaken som får rygghåren att bli en mittbena. Sur, lite bitter, envis som synden och fjortis aktig, bångstyrig. Men återigen det är vackert. Vi kommer snart överens och vi blir vänner, nu vill drycken visa att det finns en känsla som är i sitt slag egendomlig. Vi förs in i en hemlighet och jag bara njuter. Så håll tyst nu och låt dig få prova denna vidskepliga öl.
Slutledning blir likamed LEKERT!!

(Poäng 8,1)

Kommentarer

Populära inlägg