På obestämd tid....

Allt har sin tid och plats, 2004 startade jag upp denna blogg om vad som skulle bli en stor succé efter många skrivandes rader. Otaliga middagar, resor, upplevelser och fantastiska reflektioner har resultatet blivit av denna lilla vinblogg. Skriva skall man göra när känslorna känns rätt och tiden verkligen finns, enbart för att göra texten rättfärdig, korrekt, ärlig och känslig. Och med detta erkänner jag att tiden och känslan inte riktigt funnits där på sistone. Så med dem orden så kommer GastroVins vinrader ta en paus på obestämd tid. Jag tackar ödmjukast för alla jag utsatt under alla år, med att tvinga att komma på middagar, provningar och ställt kraven på andra för att lära mig mer om ett vin, en rätt eller vad det än gäller inom gastronomin. Nästa vecka så kommer ett inlägg om La Spinetta och dess fantastiska Langhe Nebbiolo. Det får kanske avrunda en fantastisk era som kanske uppstår, den som lever får väl se. 


Kommentarer

Populära inlägg