Winefinder & vilt...

Under kommande veckor så skriver jag om viner från Winefinder Foodfolder.se, jag tillsammans med alla skribenter på Foodfolder.se kommer att finna de bästa och godaste recepten till höstens mysiga middagar. Vi kommer att bjuda på viner från hela världen, nya "galna" viner från Barossa Valley, äntligen är vinerna från First Drop här. Vi kommer att testa Rioja, dammigt eller inte, det är det vi kommer att komma fram till. Jag vet redan mitt personliga tycke om dessa viner. Klassiska Sydafrikanska viner med riktigt snygg stil och kraftfull frukt. Chenin Blanc från Sydafrika är ett måste, går inte att komma undan med att vår stekta torsk med kantareller, tryffel och anklever skulle klara sig utan ett gott vin som detta, låt mig återkomma med mer info om exakta viner och recept. 

”Winefinders senaste slogan… Det är stressande att stå i köer, få leverans hem till din dörr.”



Kommentarer

Populära inlägg