Veckans nyhetsbrev #Dinnerathome

Hemma i Landfjärden igen, nu blir det mycket resande fram och tillbaka, både i Sverige och ut i Europa. Måste se till att jag inte följer trenderna utan fortsätter att skapa min egna identitet inom gastronomin. Varför lägga tid på att lära sig något som någon annan redan kan? Skapa ditt egna sinne. Jämtland gav det jag ville, frisk luft, sol, snö och vind, såklart blev det massor med god gastronomi. Menyer och teman för våren skrivs, rivs och slängs. Men känner inte att det finns någon ide att stressa fram den perfekta rätten. Låt maten ta tid, det går inte fort att göra bra mat, sorry. Nytt för våren är att vi kommer att utveckla vår ”catering” för att kunna tillgodo se alla våra kunders önskemål. Vi vill önska Er alla en trevlig vecka, ät och njut i dag, det blir inte bättre i morgon. Kan snart inte bärga mig för att få börja skapa på min vän Jonas fantastiska trä skapelser. Det kommer bli galant och ur snyggt. 

Kommentarer

Populära inlägg