GastroVin skriver om Vin! #USmarket

Gastrovin börjar skriva för den amerikanska vinmarknaden, två gånger i månaden kommer jag att skriva om vinet i helhet, det börjar med att kunna erbjuda den amerikanska marknaden mer kött på benen om vad som skall drickas ur de perfekta vinglaset. Det är med spänning som jag nu skriver det första texterna och de två handlar om vad som inte får missas under 2016 i vin inköp samt att det nu ritad ned rader om de två fantastiska familjerna Paolo Scavino och La Spinetta. Jag riktar nu fokus mot en stor marknad som jag kommer att lära mig massor av. Jag kommer inom snar framtid att lägga ut länkar till texterna och om vad som skrivs, än så länge vill företaget hålla i allt inför det stora jul släppet i US. Hoppla säger jag och lever vidare i vinets värld, hoppas på att vi ses där snart

Kommentarer

Populära inlägg