Back to the "Varda"! #Gastrovin

Back to de ”varda” vad det nu är? För GastroVin, Snickerboa och Dinnerathome är det semester minst varje dag, jag har turen att jobba med det jag gillar mest, så då brukar det oftast bli lätt arbetat. Men veckan som kommer sätter igång med höstens smaker, men jag släpper inte sensommarens underbara råvaror. Som så många känner och erkänner, nu kommer sommaren. Det är även en gammal fin dänga av Balsams Boys. För övrigt så kommer det som vanligt bli veckans krönika med #Enjoywine och samt ett litet inlägg från Stockholm Grand Cru med min kära Parisbo Mila. Slutet av veckan så styr vi båten mot söder och skall fira ett stort och hjärtligt bröllop! Så semestern rullar på som vanligt, hoppas desamma för Er alla. Som avslutning så passerade www.gastrovin.se 126 000 läsare. Det är enormt stort och tack alla. Det värmer så mycket att Ni tar Er tid att läsa det jag gillar mest att göra. Skål så länge!  

Kommentarer

Populära inlägg