Mer vin till källaren #winefinder

Tiden den bara rullar på och det är mycket som skall klaffa när mitt nya projekt skall få se dags ljus. Viner är alltid bra att ha och det kom ett gäng i går, så upp på listan med en på en gång så är det klart, sensuella Pinuppor från bättre gårdar i Bourgogne, stora och kraftiga paket från Napa. Terroir besinnade Spanjorer. Mäktiga Barolos och fläskiga Barbarescos. Korrigerings läsning är mirakulös för att allt skall bli bra och förståeligt! Jag hoppas vi ses i Åre nästa vecka på Copperhill eller i pisten, jag är den som kommer ned sist av alla för jag har säkert tjatat mig till ett sista åk av liftchefen Anders. Skål och trevlig kväll! Tack till @winefinder för underbara viner! Glöm inte att handla viner till helgens bravader, ta en titt på www.winefinder.se


Kommentarer

Populära inlägg