I väntans tider! #DinneratHome

Som de flesta förstår så händer det mycket runt om GastroVin, Vecka 10 så släpps pressmeddelande för nästa epok, @DinneratHome Sverige öppnar upp. En ny era i min filosofi om hur gastronomi kommer att skapas. Jag har länge saknat kockrocken och den har nu hängt klart, det är tid för att kavla upp ärmarna och ta sig tillbaka till den gamla hemmaplanen, såklart kommer jag ha halva foten kvar i mitt arbete med sommelieri, matsalshantering och krönikör/skribent. Med DinneratHome så kommer jag att få göra alla de tingen jag länge velat göra. Den stora frågan som diskuteras i dag är om kocken eller kyparen håller på att ta över, för mig är det ingen, utan tillsammans tar vi över och gör en upplevelse total. Så håll utkik efter pressmeddelandet och då kommer det givetvis en ny hemsida som ligger under www.dinnerathome.se Skål och trevlig kväll på Er alla!  

Kommentarer

Populära inlägg