Veckans Gastronomiska Snack!

I skrivande stund, det är en del som händer i december! Snickerboa flyttar ut på landet igen, slår upp Labbet, äntligen skall det börjas skapas igen, från grunden. Varför köpa färdiga ting när jag kan fila, putsa och skruva precis som jag vill ha det till kommande Dinnerathome. (Pressmeddelande för Dinnerathome kommer efter jul och nyårsfirandet.) Hönsgården skall vara inredd till våren och där skall hönsens strosa omkring och ha det bra. Fruktträdgården med äpplen, plommon och päron skall hållas efter, ett trädgårdsland måste upprättas med egenodlade grönsaker, växthuset med alla dess möjligheter. GastroVin har kommit hem känns det som. Varje vecka släpps en krönika med viner och öl från fantastiska Enjoywine, det är en ära att skapa gastronomi till deras stora portfölj. Master Class California är avklarad och kan inte annat än tacka Michel för några fantastiska dagar på Akademin, som förövrigt har Julius som kökschef och hans mat är fenomenalt bra. Skulle kunna gå kurser varje dag bara jag fick hans mat serverad. Med dessa ord laddar jag för en helg på Häringe slott där jag numera förövrigt håller till.  Drick nu det dyraste...men bara det godaste! 

Kommentarer

Populära inlägg