Fredags snackis!

Fredag med allt det innebär, ett hundratal brutalt ätande julgäster på slottet? Vad kan inte gå upp mot en sådan afton! Packlådor med hela vårt bohag, tänk att inte kunna ta fram den speciella stekpannan, behöva leta efter termometer eller vart är mitt porslin på Calle? Men snart så är allt på plats i Snickerboa 2,0. 1,0 har funkar utmärkt men nu måste jag ha mer plats för allt som komma skall, är så sjukt taggad att dra igång @DinneratHome få göra sådär precis som jag vill! Men den som väntar på något gott. Med dessa ord skall Ni snart få ta helg och min vecka tar vid!
Glöm inte att boka in Vecka 9 i Åre, Göta Petter vad jag skall snacka vin på Copperhill och en del lagg blir det med, passa er i pisten! Det är en ära att arbeta med upplevelser och känslor! Vi kanske ses i vimlet snart! Skål på er. Drick bara det dyraste… men bara det godaste!   

Kommentarer

Populära inlägg