Pm & Vänner


Tänk om Pm & Vänner fanns i Stockholm... eller nää! inte det, det skall ligga precis som det gör idag, så där på hörnet på storgatan, se lite extra flådigt ut, med massor av folk, doften av kärlek till mat och vin. Alltid ett glatt leende när man anländer, inte en minuts väntan innan mitt första glas är i handen och frågan om hur allt är! Tror inte att storstan är redo för en sådan personifierad krog som Pm & Vänner. Och lika lycklig är jag varje gång jag traskar där ifrån, både som rak och vinglig kroggäst! Med några vänner vid min sida så mellan landade jag såklart i Växjö denna semester för att få lite "redimat". kvällen blev lång, blöt och mättande. Det kommer en längre krönika på dvg.se inom sinom tid. Men Jag bara älskar Pm & Vänner men vem fan gör inte det!

Kommentarer

Populära inlägg